Regulamin
Regulamin świadczenia naszych usług

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEZ EIMPORT SP. Z O.O.
DEFINICJE:
Użyte w niniejszym Regulaminie określenia, należy rozumieć w następujący sposób:
- Usługodawca – EIMPORT spółka z o.o., z siedzibą przy ulicy Nowowiejskiej 32/1, 50-314 Wrocław, NIP: 8961600567, REGON: 38800122000000, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia- Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000880042.
- Klient – osoba fizyczna lub prawna jak również jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej , korzystająca z usług oferowanych przez Usługodawcę.
- Umowa – umowa sprzedaży towaru/produktu zawierana między Usługodawcą a Klientem.
- Towar/produkt – rzecz, usługa będąca przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Usługodawcą a Klientem.
- Zamówienie towaru – złożone przez Klienta oświadczenie woli zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży towaru/produktu, określające w szczególności jego rodzaj i liczbę.
- Odprawa celna – dopełnienie wszystkich czynności przewidzianych zasadami postępowania celnego związanych z przejęciem towarów przez granicę celną danego kraju, które podlegają kontroli celnej.
- Regulamin – niniejszy dokument.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Klient zobowiązuje się do przesłania do Usługodawcy informacji o wybranym towarze/produkcie i/lub producencie. Jeżeli Usługodawca zaakceptuje wybrany przez Klienta towar/produkt i/lub producenta – Klient składa zamówienie towaru, które stanowi jednocześnie oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
- Złożenie zamówienia towaru/produktu dokonuje się po zaakceptowaniu i potwierdzeniu przez Klienta wszystkich jego istotnych elementów, z chwilą naciśnięcia przycisku „………………” .
- Brak akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu, uniemożliwia realizację zamówienia przez Usługodawcę.
- Zamówienia na jakiekolwiek produkty/towary obowiązują wyłącznie po pisemnym lub w drodze wysłanej wiadomości e-mail potwierdzeniu ich przyjęcia do realizacji przez Usługodawcę. Ustalenia odnośnie warunków i zasad realizacji zamówień dla swej ważności wymagają formy pisemnej lub formy wiadomości e-mail.
- Klient zobowiązany jest dokonać przedpłaty na konto Usługodawcy w wysokości 100% wartości zamówienia brutto. Przedpłata dokonywana jest na podstawie faktury pro forma.
- Klient dokonuje płatności na polski rachunek Usługodawcy ( Bank…………….) w polskiej walucie (PLN) na numer konta bankowego widocznego na fakturze pro forma.
- Wpłata na konto jest równoznaczna z rozpoczęciem realizacji zlecenia przez Usługodawcę. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Usługodawcy ten podejmie się realizacji zamówienia.
- Wykonanie zamówienia zgodnie z treścią zlecenia może być powierzone w części lub całości osobom trzecim, współpracującym z Usługodawcą, co wiąże się z koniecznością akceptacji obowiązujących u danej osoby trzeciej zasad świadczenia usług oraz regulaminów. Klient oświadcza, iż został o powyższym poinformowany i wyraża na to zgodę.
II. ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY
- nie udziela gwarancji na zamówiony przez Klienta towar/produkt.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wady fizyczne i prawne towaru/produktu.
- nie odpowiada za brak zgodności wyglądu towaru/produktu z tą uwidocznioną na zdjęciach poglądowych towaru/produktu uwidocznionych w ramach oferty handlowej na towar/produkt, na podstawie, której towar/produkt został zamówiony.
- Usługodawca nie odpowiada za różnice pomiędzy wyglądem opakowania uwidocznionym na zdjęciach a faktycznym opakowaniem towaru/produktu.
- Zamówione towary/produkty nie podlegają zwrotowi.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- opóźnienia powstałe w wyniku realizacji odprawy celnej,
- wydłużenie terminu realizacji zamówienia lub opóźnienia w jego realizacji, wynikające z wydłużonego czasu produkcji przez producenta lub innych okoliczności, na które Usługodawca nie ma wpływu,
- brak możliwości realizacji zamówienia wynikający z faktu, że producent odstąpił od realizacji zamówienia bez podania przyczyny, w dowolnym czasie po rozpoczęciu realizacji zamówienia, w dowolnym czasie po rozpoczęciu realizacji zlecenia,
- i nie odpowiada za utracone korzyści Klienta wynikające z niemożności realizacji zamówienia przez Usługodawcę oraz za skutki opóźnienia w dostawie towaru/produktu,
- niezrealizowanie zamówienia w terminie lub niezrealizowanie zamówienia w ogóle, utratę lub uszkodzenie przesyłki, jeżeli zdarzenia te nastąpiły w wyniku wystąpienia siły wyższej tj: powodzie, pożary, wybuchy wulkanu, trzęsienia ziemi, blokady granic, epidemie, zakaz importu i eksportu, strajki, ogólnokrajowe manifestacje, zamieszki, stan wojenny, stan wyjątkowy, akty terrorystyczne, konflikty zbrojne itd. A także zbrojne napaści ze strony osób trzecich, których, przy zachowaniu normalnych środków nie dało się zapobiec.
III. WARUNKI TRANSPORTU I DOSTAWY TOWARU/PRODUKTU
- Szczegółowa wycena kosztów transportu towaru/produktu zostanie uzgodniona pomiędzy Usługodawcą a Klientem w drodze odrębnych oświadczeń woli.
- Szacunkowy czas dostawy towaru/produktu liczony od dnia złożenia zamówienia u Usługodawcy wynosi około 45-60 dni. Przedmiotowy termin może ulec zmianie.
- Usługodawca nie odpowiada za opóźnienia wynikłe z przyczyn niezależnych od Usługodawcy. W szczególności takich jak: opóźnienia w produkcji towaru/produktu przez producenta, opóźnienia po stronie producenta, opóźnienia w transporcie na terenie Chińskiej Republiki Ludowej, rewizja towaru/produktu przez urzędy celne, zatrzymanie towaru/produktu przez urząd celny lub inne uprawnione do tego podmioty, opóźnienia w transporcie po stronie przewoźników, blokady gospodarki przez lokalny rząd, siły wyższej (szczegółowo opisanej w pkt II ust 6 p.5) ) .
- Usługodawca nie odpowiada za opóźnienia wynikłe ze złego przygotowania towarów/produktów do odprawy celnej na terenie Polski przez producenta (w szczególności brak dodanej deklaracji zgodności, brak etykiet produktowych, brak tabliczki znamionowej, brak instrukcji obsługi). W przypadku konieczności otwarcia procedury uszlachetniania czynnego – jej koszty w całości ponosi Klient.
- W przypadku importu towaru/produktów zabronionych przez prawo polskie, prawo Unii Europejskiej lub naruszającej prawa własności (np. podróbki i/lub falsyfikaty) ryzyko utraty towaru na rzecz urzędu celnego leży po stronie Klienta.
- Usługodawca dostarcza towar/produkt na adres wskazany przez Klienta w momencie złożenia zamówienia towaru/produktu. Usługodawca na zlecenie Klienta może dostarczyć produkt również pod wskazany przez Klienta adres na terenie Unii Europejskiej, zgodnie ze stosowną adnotacją na fakturze pro forma. Koszty ubezpieczenia i przesłania produktu ponosi Klient. Odpowiedzialność za uszkodzenie, ubytek lub utratę produktu w transporcie na terenie Polski lub Unii Europejskiej ponosi Klient.
- Za miejsce spełnienia świadczenia w rozumieniu kodeksu cywilnego uważa się adres wskazany przez Klienta w momencie złożenia zamówienia towaru/produktu.
- Zamówiony towar/produkt może zostać dostarczony do Klienta partiami (szczególnie w sytuacji, gdy zamówienie ma charakter złożony i zawiera wiele różnych towarów/produktów od wielu producentów, gdzie każdy z producentów deklaruje inny czas produkcji/dostarczenia towarów/produktów.
- W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta, towar/produkt wraca do firmy kurierskiej, która za opłatą, którą ponosi Klient, ponowi dostawę lub nieodpłatnie wyda towar/produkt ze swojego centrum logistycznego.
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Usługodawca może wedle swego uznania, jeżeli realizacja zamówienia jest niemożliwa lub znacząco utrudniona, na każdym etapie realizacji zamówienia odstąpić od realizacji zamówienia za zwrotem Klientowi wpłaconej kwoty. Usługodawca, w przypadku o którym mowa w zdaniu poprzedzającym wolny jest od odpowiedzialności względem Klienta za niezrealizowanie zamówienia.
- Zwrot wpłaconej przez Klienta kwoty następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu na rachunku zwrotu kwoty przez producenta.
- Na mocy niniejszych postanowień Usługodawca i Klient wyłączają w całości odpowiedzialność odszkodowawczą odpowiednio Usługodawcy lub Klienta w zakresie utraconych korzyści.
- Usługodawca na towar/produkt wystawia polską fakturę VAT.
- Usługodawca udziela informacji na temat przebiegu realizacji zamówienia wyłącznie drogą mailową.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu mają zastosowanie do zamówień złożonych po dokonaniu danej zmiany niniejszego Regulaminu.
- W przypadku zmiany Regulaminu, wszystkie umowy zawarte przed datą wejścia w życie tej zmiany będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy.
- Do umowy sprzedaży zawartej zgodnie z treścią Regulaminu stosuje się prawo polskie.
- Wszelkie spory mogące powstać w związku z wykonywaniem zamówienia, strony zobowiązują się rozwiązać na drodze polubownej. W przypadku braku możliwości porozumienia – spór rozstrzyga sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
- We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.